Lid Worden

Wil jij lid worden of een keertje komen kijken bij onze scoutinggroep? Schrijf je dan in via het inschrijfformulier en wij nemen snel contact met je op.

Naar het inschrijfformulier

Verhuur

Ons Clubgebouw wordt verhuurd voor weekend- en zomerkampen van andere scouting groepen. Heeft u interesse in het huren van ons gebouw voor uw (zomer)kamp Ga dan snel verder naar de verhuur pagina.

Naar de Verhuur pagina

Vrijwilligers

Wij zijn natuurlijk altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die samen met ons iedere zaterdag een spetterend programma voor de kinderen neer willen zetten. Op dit moment zijn wij in het bijzonder opzoek naar:

Naar Vacature Algemeen Lid Groepsbestuur
Naar Vacature Financieel Beheerder
Naar Vacature Vertrouwenspersoon
Naar Vacature praktijkbegeleider
Naar Vacature Bever Leiding
Naar Vacature Waterwelpen Leiding
Naar Vacature Scouts Leiding

Mocht je geintreseerd zijn in een van deze of een andere functie bij onze groep. Laat het dan vooral aan ons weten via het Contact Formulier.

Sponsoring

Veel webshops geven een kleine comissie aan verenigingen zoals die van ons op het moment dat u iets bij hun besteld, via sponsorkliks kunnen wij deze comissie ontvangen. Bekijk dus snel door op onderstaande banner te drukken welke webshops mee doen!

SponsorKliks, gratis sponsoren!

Nieuws vanuit de groep

Welkom (in) 2024!

Arjen Rozendal
December 2023

In deze laatste blog van het jaar kijkt onze groepsvoorzitter Arjen Rozendal vooruit op het jaar 2024.

Naar de Blog »

Even voorstellen

Arjen Rozendal
Oktober 2023

In deze eerste blog stellen wij graag onze nieuwe groepsvoorzitter Arjen Rozendal aan u voor, daarnaast bespreekt hij de doelen voor het huidige scouting seizoen 2023-2024.

Naar de Blog »

Socialmedia

Speltakken

Onze 13 speltakken van de Scouting Hannie Schaft zijn verdeeld over in totaal zes leeftijdscategorieën. Kom meer te weten over onze speltakken door op de onstaande speltaktekens te drukken.